الأرواح الطائرة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إلي كل روح طاهره نقيه ندعوها لمشاركتنا أفراحنا وأحزاننا

نكت جامدة

habhob
    habhob
    المـدير العـام

متميز نكت جامدة

مُساهمة من طرف habhob الثلاثاء أغسطس 03, 2010 5:51 am

مره واحد مسطول رايح عند ناس اصحابوه وراكب عجله وهو داخل بص للسماء وقالها خدى بالك منها لحد ما ارجع ....___, مر الوقت ورجع ملقاش العجله ولقى المطره بتمطر قالها تعيطى ما تعيط مليش فيه عاوز عجلتى....

* مره اتنين مسطيل واحد قال للتانى تراهنى ان الطياره دى بتاعت الرئيس قالو لا يا جدع مش بتاعاتوه : قالو لا يا جدع بتاعتو : عدى عليهم واحد مسطول تالت فسالوه الطياره دى اللى عدت بتاعت الرئيس ولا لا :: رد عليهم وقال :: كان معدى قدمها متسكيلات قالو لا قالو يبقى مش بتاعت الريس...

* مره اتنين مسطيل واحد منهم قال للتانى تيجى نلعب كره رد التانى مش معانا كره نلعب ازاى شافو واحد واقف فى اخر الشارع الاول قالو فى واحد هناك تعالى نخددماغو نلعب بيها رد التانى وهيرضى قالو تعالى بس راحو للراجل وكان سكران فقالو الاول ممكن ناخد دماغك نلعب بيها فقالو ومش عيب قالو لا راح التالت مطلع مطوع ودرب بيها دماغو وقالوهم خدو بقى العبو بيهاوهى مخرومه ...

*مره واحد مسطول طلع بيتهم لقى اخوه نايم قطع راسو وفضل طول الليل يضحك ويقول لما يصحى ويلقها كده هيتجنن...

* مره اتين صعيده بيلعبو استغمايه عدو الحدود ...

* مره جماعه بلديتنــا بيلعبو سلطح مات منهم سته قالو كفايه كده لتجلب بغم .....

*مره تلاته مشين فى صحراء طلعلهم عفريت قالهم كل واحد ليه طلب الاول عاوز اروح والتانى عاوز اروح التالت قالو انا قالتلك تروحهم هاتهم تانى .....

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 5:56 pm